Eksporter FAQ

Jeg har fået en SMS om, at mine kontooplysninger er forkerte. Hvad gør jeg?

Du har modtaget en SMS fra os enten fordi

  • du har registreret dit registrerings- og kontonummer forkert i MobilePay
  • du har registreret en konto, som ikke eksisterer mere

Kontroller at oplysningerne er korrekte. Hvis der er fejl i oplysninger skal du rette det i MobilePay. Har du brug for hjælp til dette, så klik på de relaterede spørgsmål nedenfor.

Når du har rettet dine oplysninger, bliver pengene som er sendt til dig i MobilePay indenfor de sidste 15 hverdage, sat ind på din konto efter nogle timer.

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Ret oplysninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.