Eksporter FAQ

Kan jeg fortryde en overførsel i MobilePay?

Nej. Så snart du vælger 'Send penge', og du kan se, at overførslen er gennemført i din aktivitetsliste, kan du ikke fortryde. Dette gælder også, hvis du betaler en regning til en virksomhed via MobilePay.

Din aktivitetsliste fungerer ligesom dit kontoudtog - hvor det heller ikke er muligt at slette overførsler.

Vil du have pengene retur, skal du selv kontakte virksomheden eller modtageren. Hvis overførslen var til en privat person, kan du evt. benytte MobilePay til at sende en anmodning.

Sender du penge til et nummer, der endnu ikke er tilknyttet MobilePay, vil de ligge som en 'ventende betaling' under 'Aktiviteter’.

Sådan sletter du en ventende betaling:

  • Klik på 'Aktiviteter' i din MobilePay-app (det hvide ikon øverst i højre hjørne)
  • Find den 'ventende betaling' på listen (den ligger i toppen af listen) og klik på den
  • iPhone: Klik på ikonet (pilen der peger opad) i toppen og vælg 'Slet'
  • Android: Klik på skraldespanden i toppen og vælg 'Ja'

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Basisfunktioner

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.