Eksporter FAQ

Hvordan betaler min kunde med MobilePay ved kortterminalen?

Afhængig af din kundes mobil, kan han/hun enten betale fra låst skærm, dvs. uden at åbne MobilePay-appen først, eller ved at åbne MobilePay-appen inden betaling.

Beløb under 250 kr. med en nyere mobil

  1. Bluetooth og "Betal fra låst skærm" skal være slået til - kunden finder "Betal fra låst skærm" under "Indstillinger" i appen.
  2. Kunden holder mobilen hen til terminalen og beløbet kommer frem på mobilen.
  3. Kunden godkender beløbet med et Swipe.

Se hvordan her

Beløb under 250 kr. med en ældre mobil

Hvis kunden ikke har en af de aller nyeste telefoner, foregår betaling fra låst skærm sådan her:

  1. Kunden holder telefonen hen til terminalen og modtager en pop-up-besked.
  2. Kunden aktiverer 'push-knapper' ved at swipe til venstre på pop-up-beskeden.
  3. Kunden trykker herefter på 'Vis' og efterfølgende på 'Godkend'. 

Beløb over 250 kr.

  1. Kunden logger på MobilePay-appen.
  2. Kunden holder telefonen hen til terminalen med Bluetooth aktiveret, eller scanner QR-koden i terminalens display.
  3. Beløbet bliver vist i MobilePay-appen, og kunden godkender med et swipe.

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.