Jeres virksomheds-
oplysninger

Hvorfor beder vi om jeres virksomhedsoplysninger? 

Som et e-pengeinstitut er vi forpligtet til, at kende vores kunder grundigt og løbende holde os opdateret på vores kunders forretning og brugen af MobilePay (det kan I blandt andet læse mere om i hvidvasklovens §§ 10 og 11)
Med nogle års mellemrum beder vi derfor jer, og vores øvrige kunder om, at sende opdaterede oplysninger om jeres virksomhed, så vi ved, hvad jeres virksomhed eller forening laver, og hvordan I bruger MobilePay. 

Hvad betyder det for jer?

Hvis vi mangler oplysninger om jer og jeres virksomhed, skriver vi til jer via mail eller ringer til jer.

Modtager I en mail fra os, er afsendernavnet: MobilePay, og afsenderadressen er enten: identifikation@mobilepay.dk eller dokumentation@mobilepay.dk. I mailen beder vi jer sende virksomhedsoplysningerne via vores sikre link, som I finder nederst på denne side.

Hvis vi ringer jer op, ringer vi fra tlf. nr. 45 14 44 40.

Hvad spørger vi om?

Når vi ringer til jer, spørger vi blandt andet om:  

  • Jeres virksomhed eller forenings forretningsmodel og formål
  • Ejerforholdet i jeres virksomhed eller forening
  • Jeres virksomhed eller forenings samlede omsætning 
  • Jeres virksomhed eller forenings brug af MobilePay
  • Jeres virksomhed eller forenings antal ansatte
  • Jeres virksomhed eller forenings kundetyper

Alle oplysninger bliver betragtet som fortrolige og bliver behandlet sikkert. 

Har I brug for at ringe til os, kan I ringe på tlf. nr. 45 14 44 40 og trykke 2 og 2 for at komme til den rigtige afdeling. 

Vi siger på forhånd tak for jeres hjælp.